A machina di u legnu in Cina trasforma è aghjurnà a fabricazione intelligente

di a Cinamachini di travagliu di legnul'industria entrerà in a tappa di a fabricazione intelligente, a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu versu u sviluppu intelligente è high-end.

b

Macchine per u travagliu di legnuhè u fundamentu industriale di a fabricazione di mobili, l'industria di trasfurmazioni di legnu è altre industrii.Cù a migliione di i standard di vita di e persone, i requisiti per u mobili è a vita di casa sò sempre più alti.Macchine per u travagliu di legnughjoca un rolu sempre più impurtante in l'industria di u mobili è di a vita domestica di a Cina.Inoltre, i machini di u legnu piglianu Qingdao, u Delta di u fiumu Yangtze, è Guangdong cum'è e cità principali di produzzione è di fabricazione per dà un ghjocu cumpletu à i benefici di l'agglomerazione industriale è furnisce soluzioni è equipaghji di fabricazione d'automatizazione cumpleta.

L'aumentu di i mobili persunalizati in Cina pruvucarà l'industria di e macchine di u legnu à aghjurnà è rimpiazzà a machina tradiziunale di u legnu cù un pruduttu flessibile chì hè più in linea cù i bisogni di produzzione di mobili persunalizati.L'attuale tassu di penetrazione di u mercatu di mobili persunalizati hè di circa 20%, chì hè previstu da 3 à 5 anni.Crescerà più à 40%;dinù, u cuntinuu sparizione di dividendu demugrafica di China hà purtatu à a crescita di i costi di u travagliu, è i bisogni di u mobili high-end per a precisione di pruduzzione è una stabilità più altu aumentà u tassu d'utilizazione di i machini di u legnu.L'aghjurnamentu di u cunsumu hè statu purtatu da l'aumentu cuntinuu di u redditu dispunibile di i residenti urbani è rurali di a Cina.A rimpiazzamentu di parechje case vechji cù mobili novi, a decorazione di una volta di case appena vendute, è i mobili di marca anu purtatu una forte dumanda di u mercatu.Questu hà ancu aumentà l'industria di fabricazione di mobili in Cina è l'machini di travagliu di legnul'industria mantene un certu momentu di crescita in i prossimi cinque anni.

A cità di Qingdao in Cina hà u titulu di "ChinaMacchine per u travagliu di legnuCity" è hè a cità rappresentativa di l'industria di u legnu in Cina continentale. A causa di u rapidu sviluppu di l'industria di u mobili di China, più pruduttori anu unitu à u mercatu è Qingdao Woodworking Machinery in Cina in l'area cù i più densi è numerosi pruduttori di machini di legnu in Cina. Cina. U valore di pruduzzione industriale annuale di u raggruppamentu di l'industria di u legnu di Qingdao hè di circa 5 miliardi di RMB è u valore di l'esportazione annuale hè di circa 200 milioni di dollari americani. Ci hè quasi 1000 brevetti. I prudutti copre machini di pannelli basati in legnu, mobili di pannelli, legnu solidu. Mobili, rivestimenti di pittura, Macchine per a rimozione di polvera ponu furnisce soluzioni è equipaghji di fabricazione automatizati per tutta a pianta.

Cumminendu l'assistenza di e risorse di u guvernu, incuraghjenu l'imprese à trasfurmà è aghjurnà in modu indipendenti, aiutanu à prumove a trasfurmazioni di u guvernu.machini di travagliu di legnuindustria, è piglià a strada di intelligenza è high-end.


Tempu di post: 21-ghjugnu-2021