Bording banding hè assai impurtante, cusì fate attenzione à questu in l'invernu!

Quandu l'onda di friddu vene, in più di u mantenimentu di ogni ghjornu, parechji clienti anu bisognu di sapè queste cose quandu utilizanu l'equipaggiu:
Prublemu 1: Poveru aderenza
In l'invernu, a temperatura hè bassa.Quandu a temperatura di l'ambienti di ghjornu è di notte hè più bassa di 0 ° C, a forza di ligame serà affettata.U tavulinu deve esse preheated prima chì u bordu hè incollatu.A temperatura di l'ambienti più bassu assorbe una parte di u calore di l'adesivo di fusione calda è riduce u tempu apertu di l'adesivo di fusione calda.Una strata di film serà furmata nantu à a superficia di l'adesivu di fusione calda, causendu una falsa aderenza o una mala aderenza.In questu rispettu, i seguenti contramisuri ponu esse pigliati durante l'operazione di bande di bordu:
 
Bordatrice di borda
 
1. Riscalda.
A temperatura di l'ambienti affetta a forza di ligame, è u tavulinu deve esse preheated prima chì u bordu di u bordu hè incollatu, soprattuttu in l'invernu.Prima di u funziunamentu di u bordu, i platti devenu esse posti in l'attellu in anticipu per mantene a temperatura di u platu uguale à a temperatura di l'attellu.
2. Riscalda.
In basa di a temperatura stabilita uriginale, a temperatura di a cisterna di cola calda pò esse aumentata da 5-8 ℃, è a temperatura di a rota di rivestimentu di gomma pò esse aumentata da 8-10 ℃.
3. Aghjustate a pressione.
Se a pressione hè bassu durante u sealing di u bordu in l'inguernu, hè faciule per causà un intervallu di l'aria trà l'adhesiu di fusione calda è u sustrato, chì impedisce à l'adesivu di fusione calda da infiltrazione è occluding meccanicamente u sustrato, risultatu in aderenza falsa è aderenza povera.Per risolve stu prublema, verificate a sensibilità di a rota di pressione, a precisione di l'instrumentu di visualizazione, a stabilità di u sistema di furnimentu d'aria, è aghjustate a pressione adatta.
4. Accelerate.
Aumentà bè a velocità di sigillatura per evità chì l'adesivo di fusione calda sia espostu à l'aria fredda per troppu longu.
 
Prublemu dui: colapsu di u bordu è degumming
Sia l'adesivu hot melt è i bordi sò assai affettati da a temperatura.A più bassa a temperatura, u più prubabile di esse una contrazione à u friddu, chì durcirà ancu più quandu a temperatura diminuisce è generà stress internu à l'interfaccia di ligame.Quandu a forza d'impattu di l'utensile di grooving agisce nantu à l'interfaccia di ligame, u stress internu hè liberatu, pruvucannu chipping o degumming.
Per trattà stu prublema, pudemu principià da i seguenti punti:
1. A tampiratura di a piastra durante u grooving pò esse aghjustata à sopra à 18 ° C, perchè l'adesivu di fusione calda elastica suave pò esaltà l'impattu di l'uttellu;
2. Cambia a direzzione di rotazione di l'utillita per fà a forza d'impattu di l'uttellu agisce nantu à a superficia di a striscia di bordu;
3. Reduce a vitezza avanzata di grooving è macinate u strumentu di grooving spessu per riduce a forza d'impattu di u strumentu.
 
Prublemu trè: "disegnu"
In l'invernu, a diffarenza di temperatura trà a temperatura di l'aria interna è esterna hè grande, è a cunvezione di l'aire cambia l'ambienti di a temperatura, chì hè più propensu à i prublemi di "disegnu" (quandu sigillate cù cola trasparente).Inoltre, se a temperatura hè troppu alta (bassa), o a quantità di cola appiicata hè troppu grande, pò esse "disegnu".Hè cunsigliatu di aghjustà a temperatura secondu a temperatura è a cundizione di a macchina.
 


Tempu di Postu: Dec-23-2021