Introduzione di a funzione di a macchina automatica di fascia di bordu

Umacchina automatica di fascia di borduhè adattatu per a fasciatura di bordu drittu è u trimming di pannelli di fibra di densità media, pannelli di blocchi, pannelli di legnu solidu, pannelli di particelle, pannelli di porte polimeri, compensati, ecc.

Cù funzioni cum'è scraping è lucidatura, a sigillatura di u bordu hè fina è liscia, cù una bona sensazione di a manu, è a linea di sigillatura hè dritta è liscia.L'equipaggiu hè stabile, affidabile è durable, è u prezzu hè moderatu.Hè soprattuttu adattatu per i pruduttori di mobili grande è mediu, armarii è altri mobili di pannelli.

Introduzione di funzioni di ogni gruppu dimacchina automatica di fascia di bordu:
Pre-fresatura: I marchi di ondulazione, bavature o fenomeni non perpendiculari causati da seghe di pannelli è seghe di dimensionamentu sò ri-mudificati cù frese doppie per ottene un megliu effettu di sigillatura di bordu.Face u ligame trà a banda di u bordu è u bordu più vicinu, è l'integrità è l'estetica sò megliu.

Bordu ricopertu di cola: Per mezu di a struttura speciale, a piastra di sigillatura di u bordu è u materiale di sigillatura di u bordu sò uniformemente rivestiti cù cola da i dui lati per assicurà una aderenza più forte.

Testa dritta: attraversu u muvimentu di guida lineale precisu, u seguimentu automaticu di u muffa è a struttura di taglio veloce di u mutore d'alta freccia d'alta velocità sò aduttati per assicurà chì a superficia di taglio hè liscia è liscia.

Raffinazione: Tutti adoptanu u seguimentu automaticu di u muffa è a struttura di u mutore d'alta freccia d'alta velocità per assicurà a liscia di e parti superiori è inferiori di a piastra tagliata.Hè utilizatu per riparà u materiale di bande di bordu eccessivu sopra è sottu à a striscia di bande di bordu di u fogliu processatu.U cuteddu di finitura hè un cuteddu in forma di R.Adupratu principalmente per strisce di bordu in PVC è acrilicu di mobili di pannelli, preferibilmente strisce di bordu cù un spessore di più di 0,8 mm.

Scraping: Hè utilizatu per eliminà i segni d'ondulazione causati da u prucessu di taglio di u muvimentu non lineale di trimming, in modu chì e parte superiore è inferiore di a piastra sò più liscia è ordinata.

Lucidatura: Pulisce a piastra trattata cù una rota di lucidatura di cuttuni, è rende a superficia finale di sigillatura di i bordi più liscia per lucidatura.

Slotting: Hè utilizatu per a slotting diretta di pannelli laterali di l'armari, platti di fondu, etc., chì hè più còmuda è rapida per riduce u prucessu di serratura di pannelli;pò ancu esse aduprata per intaglià i bordi d'aluminiu di pannelli di porte.

U sopra hè l'intruduzioni di e funzioni di ogni parte di umacchina automatica di fascia di bordu.


Tempu di Postu: Mar-08-2022