Cumu sceglie u sistema di cuntrollu di a macchina di u router CNC?

I clienti cunsultà una quistione quandu compra un u travagliu di legnuCNCmacchina router.Cosa usa u sistema di cuntrollu?Chì sistema di cuntrollu hè megliu?

 

A maiò parte diu travagliu di legnuCNCmacchina routersistemi sò novi sistemi, sistemi Baoyuan, sistemi Weihong è sistemi di draghi muntagna.

Frà elli, a nova generazione è u sistema Baoyuan sò R & D è pruduzzione in Taiwan.U sistema Weihong hè Shanghai, è u sistema di draghi di muntagna hè Shenzhen.

A causa di diversi prezzi è funziunalità differente, ogni sistema hè dinù differente.

U sistema Taiwan Baoyuan hè chjamatu l'uriginatore di uu travagliu di legnuCNCmacchina routersistema di cuntrollu, ma per certi mutivi, a parte di u mercatu ùn hè micca assai altu, cusì ùn hè micca cunnisciutu da parechje persone, ma a stabilità è e funziunalità sò sempre boni.

SYNTEC di Taiwanu travagliu di legnuCNCmacchina routersistema di cuntrollu hè una stabile.A so funzione hè assai putente.Supporta u feedback di u signale è u ricordu di alarme.Quandu uu travagliu di legnuCNCrouter macchina hè attivatu, u sistema pò detect automaticamente se i cumpunenti di trasmissione di ogni cunnessione sò automaticamente rilevati.Se l'accessori sò dannighjati, u prucessu di trasfurmazioni di uu travagliu di legnuCNCmacchina routerpò automaticamente feedback u travagliu di legnuCNCmacchina routerdurante u prucessu.Se l'itinerariu di trasfurmazioni attuale ùn ghjunghje micca à u valore di l'istruzzioni datu da i paràmetri di u sistema, u sistema mandarà continuamente un signalu à u dispusitivu di trasmissione, cusì chì i paràmetri di trasfurmazioni attuali di u dispusitivu di trasmissione sò infinitamente vicinu à l'infinitu di u dispusitivu di trasmissione.U valore di u paràmetru di u sistema.

U Veiculu domesticu di Shanghai è u Sistema di Shenzhen Shanlong sò relativamente boni, è a funziunalità hè ancu cumplettamente soddisfatta di l'alimentatore di legnu.

U sistema Weihong NK260 utilizatu in l'alimentatore è u L1000 è CI1030 di u dragone di muntagna sò sempre assai boni.Se u budgetu ùn hè micca altu, pudete cunsiderà i sistemi di sti dui marchi.

Funzionalmente parlante, SYNTEC di Taiwanu travagliu di legnuCNCmacchina routersistema di cuntrollu IS basamenti semi-chiusu sistemi di cuntrollu, chì hannu bonu signali cudificà funzioni feedback, cusì ch'elli vi self-esame.A maiò parte di u veiculu è u sistema di Shanlong sò sistemi di cuntrollu di loop apertu, è ùn ci hè micca un feedback di codificazione di signale.U boot ùn serà micca prufonda auto-ispezione, ma per l'apertura di u mobili di u piattu, i paràmetri sò stabiliti, è ùn ci saranu micca grandi prublemi.

Per quessa, i quattru mudelli di u mercatu domesticu sò basamente boni.I clienti ponu selezziunà u sistema SYNTEC, u sistema Baoyuan, u sistema Weihong o u sistema di dragone di muntagna secondu u so propiu budgetu di compra.


Tempu di post: Jul-18-2022