Mantenimentu di a macchina CNC Router durante e vacanze

Macchina Router CNCmantenimentu durante i vacanze:

1. Macchina Router CNCChassis

Tagliate l'alimentazione di a scatula di distribuzione, utilizate un aspiratore (nota: aspiratore domesticu) per pulizziari a polvera in l'armadiu di distribuzione (nota: ùn soffiate micca direttamente cù una pistola d'aria, l'elevazione di polvera pruvucarà un cattivu cuntattu di l'aspiratore). cumpunenti elettroni), dopu a pulizia, mette in u casu per asciucà.agente

2. Macchina Router CNCfuselage

Dopu avè pulitu a polvera è l'impurità nantu à a vite di a macchina, a cremagliera è a guida di guida cù una pistola d'aria, utilizate una spazzola per spazzole a cremagliera è a guida di guida cù oliu lubrificante (utilizate l'oliu di guida di l'utensili di a macchina ISO VG-32 ~ 68 oliu meccanicu, senza burro), hè stata assicurata chì ci hè oliu nantu à i rails di guida è i rack di ogni assi (apre l'oliatore nantu à a macchina per aghjunghje l'oliu à ogni blocu lubrificante), è drenà l'acqua da u separatore di l'oliu-acqua in u lettu.

3. Macchina Router CNCpacchettu di perforazione di fila

A pistola ad aria pulisce l'impurità di a superficia, è a scatula d'ingranaggi di perforazione CNC deve esse riempita d'oliu lubrificante da a bocca di riempimentu: aghjunghje 5cm³, grassu lubrificante.

4.Macchina Router CNCfustu è porta arnesi

U supportu di l'utensili nantu à u spindle deve esse sguassatu, è u pirtusore cunicu di u spindle deve esse pulitu cù un rag nettu.Verificate se u manicu hè allughjatu, per piacè stringhje a noce è alluntalla prima, pulite a clip di primavera è l'impurità nantu à a noce cù una pistola d'aria, sguassate cù un straccio pulito, è poi sguassate cù un pocu oliu nantu à u manicu, noce, e gamba conica.

5. Macchina Router CNCpompa à vacuum

L'utilizatori di a pompa di vacu rinfriscata à l'acqua deve pulisce l'acqua in a pompa di vacu prima di e vacanze per evità a congelazione è a congelazione, è a pompa di vacu rinfriscata à l'aria deve pulisce l'elementu di filtru.

6. Macchina Router CNCaspiratore

Pulisce a polvera è impurità in u portu di vacuum, è pulisce a serratura in u saccu di tela

7. Macchina Router CNCcopre l'equipaggiu

L'equipaggiu hè ben mantinutu, se pussibule, pò esse coperto cù un saccu di plastica (copertura di l'utensili di a macchina) per impedisce a polvera di caduta.

8. Macchina Router CNCIstruzzioni prima di lascià a fabbrica

Prima chì u cliente abbanduneghja a fabbrica, tutti l'equipaggiu elettricu duveranu esse cumplettamente alimentati, è l'interruttore di ingressu principale deve esse disattivatu per evità una gestione senza equipaggiu durante e vacanze è prublemi inutili.


Tempu di post: 26-May-2022