Trè minuti per piglià per capiscenu a sega di tavola di u sensu cumunu di l'industria

Sottu à u torrente di l'intelligenza tecnologica è a creazione di energia artificiale, parechji novi prudutti in l'industria di e machini emergenu senza fine.Ma ci sò quasi sempresega a tavola scorrevolein ogni attellu di pruduzzione.Usega a tavola scorrevolehè faciule d'operare, stabile, sicuru è efficace.Hè un equipamentu necessariu per a produzzione di mobili di massa, standardizata, mecanizzata è specializata, è hè indispensabile in a produzzione di mobili.

Da a perspettiva di u prucessu di produzzione di mobili,sega a tavola scorrevolehè un tipu d'attrezzatura di taglio.U cusì chjamatu materiale di taglio, in termini simplici, hè di sega a tavola o di legnu solidu in materiali di una certa dimensione o specificazione secondu a dumanda.Hè principarmenti adattatu per u tagliu verticale è horizontale di diversi materiali, cum'è fiberboard, fiberboard, plywood, solid wood board, plastic board, etc. Hè ancu largamente utilizatu in l'industrii di trasfurmazioni di legnu cum'è l'industria di u mobili di pannelli è a fabricazione di veiculi è navi.
 
1. Precauzioni per l'usu di a sega à tavola scorrevule

Quandu usega a tavola scorrevolefunziona, a pezza deve esse fissata, è a pusizione di u prufilu deve esse cunfurmata à a direzzione di u cuteddu per evità taglii anormali, evite micca applicà una pressione laterale o un tagliu in curva, è u cuteddu deve esse stabile, evitendu l'impattu di u cuteddu à u cuntattu. u travagliu, è a vitezza di taglio ùn hè micca apprupriatu Troppu veloce per evitari i denti rotti è danni.

Durante l'usu di usega a tavola scorrevoleSe si trova un sonu o vibrazione anormali, una superficia di taglio ruvida o un odore peculiare, l'operazione deve esse terminata immediatamente, l'ispezione puntuale è a risoluzione di i prublemi per evità accidenti.

Durante u prucessu di taglio seccu di usega a tavola scorrevole, duvete evità u tagliu cuntinuu per un bellu pezzu, per ùn affettà a vita di serviziu è l'effettu di taglio di a lama di serra;quandu tagliate a lama umida, duvete aghjunghje l'acqua per cutà per impedisce a fuga.
 
2. sega a tavola scorrevolecunsiglii di mantenimentu

a.Sicondu a carica di travagliu, u travagliu di rimozione di polvera deve esse realizatu à l'internu di usega a tavola scorrevole macchinaregularmente per assicurà a dissipazione di u calore normale di u mutore

b.Eliminate regularmente a polvera da usega a tavola scorrevolepista per assicurà u funziunamentu lisu di a tavola scorrevule

c.Verificate regularmente u cinturione di a sega di tavola scorrevule, è s'ellu si trova chì hè purtatu, deve esse rimpiazzatu à tempu.

d.Inject regularmente oliu in e parti di u fuselagiu chì deve esse lubricatu per assicurà u funziunamentu stabile è tranquillu di l'equipaggiu.

e.Prima di mantenimentu, assicuratevi di mantene l'alimentazione di commutazione off.


Tempu di Postu: Dec-17-2021