Perchè a macchina di router CNC in fila dritta chì cambia u cuteddu automaticu in legnu hè pupulare recentemente

Siccomu i mobili persunalizati sò diventati u mainstream di l'industria di l'arredamento di casa, assai fabbriche di mobili cuminciaru à equipà i prufessiunalimacchina di router CNC per u travagliu di legnuper risponde à i bisogni di pruduzzione persunalizata.Attualmente, l'attrezzatura di a macchina unica cumuna in u mercatu include quattru prucessimacchina di router CNC per u travagliu di legnu, canciamentu di strumentu dritta filamacchina di router CNC per u travagliu di legnu, doppiu fusu più trapanu filamacchina di router CNC per u travagliu di legnu, etc., in particulare u cambiamentu di strumentu dritta filamacchina di router CNC per u travagliu di legnuhè utilizatu più freti.

U strumentu di fila dritta cambiamacchina di router CNC per u travagliu di legnuhè un equipamentu di cuntrollu numericu cù 12 teste d'arnesi cambiate automaticamente.U sistema di dual-mode di a porta di l'armadiu pò scuntrà i prucessi di taglio, punching, cutting, carving è cusì.In particulare per quelli chì anu più porte di l'armadiu, più di quattru culteddi, più porte di l'armadiu è menu trasfurmazioni di u corpu di l'armadiu, pudete sceglie u cambiamentu di cuteddu in fila dritta.macchina di router CNC per u travagliu di legnu.Hè adattatu per mobili di pannelli, porta di l'armadiu, mobili d'uffiziu, mobili persunalizati è altre industrie.Tavola machinable: tavola multistrato, tavola di particelle, tavola ecologica, tavola di densità è altre tavule.

Funzioni di u produttu di u cambiamentu di l'arnesi di fila drittamacchina di router CNC per u travagliu di legnu:

1. Spidle d'alta putenza, taglio, punching, grooving, carving pò esse rializatu.

2. Fila dritta 12 rivista strumentu, facili à canciari arnesi, pò ghjunghje sin'à più tecnulugia trasfurmazioni.

3. U sistema dual-mode di a porta di l'armadiu pò realizà un punching rapidu in u modu di l'armadiu è una scultura precisa in u modu di a porta di l'armadiu.

4. U sistema di travagliu senza polvera di l'equipaggiu pò evità a polvera senza polvera in u prucessu di trasfurmazioni è migliurà l'ambiente di travagliu di i travagliadori.

5. U fuselagiu hè saldatu cù tubi quadrati è temperatu per eliminà l'estressi di saldatura è ùn assicura micca deformazione dopu l'usu longu.A superficia di u fuselagiu hè trattatu da sabbiatura, sabbiatura è invechjamentu di vibrazione per aumentà l'aderenza di a superficia di a pittura, impediscenu a caduta di pittura, l'ossidazione è a ruggine, è prutegge u fuselage.U corpu di a macchina usa una grande fresatura CNC à cinque lati per processà a superficia di guida è a superficia di sicurezza di u rack, è perforazione meccanica è tapping per assicurà a precisione di l'equipaggiu.A struttura meccanica adopta un tipu di gantry, chì hà un rendimentu stabile è assicura u funziunamentu lisu di l'equipaggiu.

Per riassuntu, paragunatu cù altri mudelli di taglio, u cuteddu di fila diretta cambiamacchina di router CNC per u travagliu di legnuhà più funzioni, un prezzu relativamente bassu è un rendimentu di costu cumpletu più altu, cusì hè più populari cù i fabricatori di mobili.Tuttavia, in ogni mumentu, i pruduttori duveranu sceglie e macchine secondu e so cundizioni di trasfurmazioni attuali per evità di perdite e funzioni di l'equipaggiu.

9


Tempu di Postu: Aug-05-2022