Avantage de la scie à panneaux de précision Gladline

Precisionesega à pannellihè un tradiziunalemachini di travagliu di legnu.Hè largamente utilizatu in a produzzione di mobili industriali.U vantaghju disega a tavola scorrevolehè cum'è quì sottu.

1. Usega à pannelli di precisionehè 45 ° elettricu è manuale dual-purpose, adopra una forma unica sedia cuscinetti, è hà menu attritu.

2. A sega principale di usega à pannelli di precisioneadopra l'elevazione elettrica cumplettamente sigillata, è a pusizione di elevazione hè in u centru di gravità di a sega principale, cusì a carica hè chjuca, risparmia di travagliu, è a struttura hè assai megliu cà u slider o a serra principale di elevazione, è u fallimentu. a tarifa hè bassa.

3. A sega di slot adotta un drive direttu à viti, chì ùn hè micca faciule di marmellata, è hà micro-switch limite superiore è inferiore per a prutezzione.

4. L'ajustamentu frontale è posteriore di a sega di slot adopra a forma di vite di precisione, chì hè assai flexible durante l'ajustamentu è ùn hè micca faciule di jam.L'arbulu flexible hè utilizatu per aghjustà a sega di slot prima è dopu.U più grande svantaghju di l'aghjustamentu di l'arbulu flexible hè chì l'aghjustamentu ùn hè micca flexible, ci hè un margine flexible, è hè faciule d'imbulighjà è rust.Aspetta,

5. L'arburu principale di usega à pannelli di precisioneadopra a struttura di a cumminazzioni di u bracciu oscillante è slider, chì supera a facilità di marmellata di a sega principale di tippu slider quandu si eleva;i difetti di a povira rigidità di u bracciu swing puro, mentre mantene a rotazione flexible di u bracciu swing;U tippu di bloccu sliding hà i vantaghji di una bona rigidità.A sega principale hè assemblata una volta è ùn serà micca aghjustatu per a vita.In questu paese, a stabilità di a sega principale hè assai bona.

6. A sega principale è a sega slot di usega à pannelli di precisioneAduttà una struttura cumplettamente sigillata, chì ùn hè micca faciule per entre in a polvera, cusì hà i vantaghji di una longa vita è menu fallimenti.Adopta ancu u cinturione multi-groove di sette fronti, chì hè più grossu è hà una longa vita di cintura.

7. Usega à pannelli di precisioneworkbench adopta una struttura reversibile, chì hè cunvene per a pulizia è u mantenimentu.

8. L'ash hopper adopta una struttura streamlined per fà un usu pienu di a forza aerodinamica generata da a rotazione di a serra principale.Una pressione negativa hè generata à a bocca di a tramoggia di cendra per soffià a serratura da a serra.Ci hè menu polvera nantu à u bancu di travagliu, cusì ùn hè micca bisognu di aghjunghje un cullettore di polvera.Facile à operà.

9. U tavulinu sliding di travagliu adopra a sedia europea 435mm wide-duty sliding table, chì hà una bona rigidità, senza vibrazioni, micca fàciule à deformà, è longa vita.

10. A sega principale di usega à pannelli di precisionehè sustinutu da a tecnulugia di trasfurmazioni secundaria dopu a carica è u scaricamentu.A faccia finale hè chjuca è a struttura hè corretta.Per quessa, a faccia finale serrata da sta sega hà una piccula rugosità è una alta lisura, chì hè cunvenuta per a sigillatura di u bordu.

11. Usega à pannelli di precisioneAdopta pittura di cottura à alta temperatura, cusì a capacità di preservazione di a freschezza hè da 3 à 5 volte più longa di quella di a vernice spray ordinaria.


Tempu di pubblicazione: 24-Sep-2021