Classificazione di edge banding machine

Qingdao Gladline Machinery hè una moderna impresa di fabricazione specializata in u disignu, a fabricazione, a vendita dimachini di travagliu di legnuè accessori. Edge banding machinehè unu di imachini di travagliu di legnu.A macchina di replicazione hè usata per esse usata.Tuttavia, u prugramma hè assai automatizatu.Pò cumplettà u trasportu in u bordu in forma dritta-orientatu Imballatu - cut - davanti è posteriore - su - giù - su è giù - giù - giù è giù - giù - lucidatu è parechji prucessi.

Edge banding machinehè principalmente divisu in trè tippi:autumàticuedge banding machine, semiautumàticuedge banding machine, sigillatura a manuedge banding machine.

Uautumàticuedge banding machinepò ièssiri usatu in fiberboard di densità media, tavulinu di legnu fini, tavulinu di lignu solidu, particleboard, panel porta polimeru, plywood, etc. Press a funzione di pressing, nasconde, chamfering, rugosità, intensivi, scraping polishing, sealing, liscia, sensazione, u sigillo hè pianu.L'equipaggiu opera stabile, affidabile è durable, moderatu, soprattuttu per mobili à grande scala, armarii è altri fabricatori di mobili di piastra.

U semiautumàticuedge banding machinehè adattatu per fiberboard di media densità, bordu di legnu finitu è ​​bordu lineale di u piattu, chì pò esse trasferitu à a piastra di sigillatura, cinturione, fresatura su è falà, è pulita linea di produzzione automatica à tempu.U funziunamentu principale di i so prudutti pò ancu superà u livellu avanzatu di prudutti simili in Cina, è u prezzu hè bassu, soprattuttu quelli adattati per a produzzione di mobili di piastra.

La sigillatura a manuedge banding machineprima pò esse direttamente applicabile à a linea dritta di u piattu è à l'operazione di bloccu di u cunfini curvatu.Quandu u bordu di woodworking portable hè stallatu, u metudu di usu hè in u bordu manuale di u colline tradiziunale, è u sigellu di a manu U bordu hè simultaneamente adattatu per una striscia di sigillatura di diversi materiali: cum'è melamine (impregnated) carta, legnu, plastica. (PVC o ABS), è simili.U bordu di woodworking portable hà i seguenti vantaghji: streamlined, light, high quality, assequible.U bordu di legnu portatile pò esse usatu per cunvertisce u locu di travagliu è ghjunghje à u situ di decorazione per a custruzzione in situ, adattatu per l'usu in l'industria di a decorazione.


Tempu di Postu: Mar-08-2022