Cumu uperà a macchina di fascia di bordu ogni ghjornu pò allungà a vita di serviziu

Se umacchina per bordarehè spessu usata ogni ghjornu è u mantenimentu ùn hè micca in u locu, portarà à l'anzianu prematuru di umacchina per bordarel'attrezzatura cù u tempu, accurtendu cusì a vita di serviziu, cusì a cura di ogni ghjornu è u mantenimentu regulare di a bordatrice sò essenziali.
U mantenimentu è u mantenimentu di umacchina per bordareinclude principalmente e seguenti operazioni di basa:

Rifornimentu regularmente a macchina operatore.
Verificate regularmente se i viti sò allentati.Una volta chì si trovanu à esse strette immediatamente, i viti anu da esse rimpiazzati se ne necessariu.
Pulite l'eccessu di colla è serratura nantu à umacchina per bordare in tempu per mantene a superficia operativa di a macchina pulita.
Pulisce i rifiuti intornu à umacchina per bordarein tempu per mantene l'area operativa pulita.
Riparazione sintomatica di u battellu cumpletu di u pienumacchina automatica di fascia di bordu.Cum'è l'operatore di umacchina per bordare, Sapemu tutti chì u piattu batte di testa di umacchina automatica di fascia di borduhè faciule da esse dannatu.Quandu succede questu, i metudi di riparazione sò i seguenti:
A velocità di retrocede pò esse troppu veloce o a pressione discendente hè troppu grande, chì pruvucarà chì u tavulinu chjappà u tavulu da u regnu.
Soluzione: Dopu aghjustà a valvola di regulazione di a pressione di ingressu di u cilindru di testa / di scarico, tutta a forza di velocità discendente hè ridutta.
A pressione ascendente di a testa di fronte hè troppu grande, è a piastra colpisce u regnu di fronte quandu viaghja
Soluzione: aghjustà a pressione di a valvola di regulazione di a pressione ascendente davanti à umacchina per bordareper fà a forza dolce.
A pusizioni di l'interruttore di viaghju di u signale in avanti discendente serà misaligned.Succederà ancu chì a piastra viaghja à a pusizioni predeterminata senza toccu l'interruttore di viaghju o chjappà direttamente l'interruttore, risultatu in nisun signalu è battitu di u bordu.
Soluzione: aghjustate a pusizione di l'interruttore di viaghju, è rimpiazzà s'ellu hè seriamente dannatu.
A testa di a bordatrice di bordu è e roti di guida di u regnu sò mancanti, chì dannu à u colpu.
Soluzione : rimpiazzà a rota di guida
Ci sò sbavature nantu à a superficia di cuntattu di a macchina di bande di bordu.
Soluzione: Aduprate una gasa fina per macinà.
Durante l'usu di umacchina per bordare, Se truvate chì u trasfurmazioni di umacchina per bordareaffetta a qualità di u pruduttu è hè difficiule di ottene l'allineamentu propiu, avete bisognu di verificà a macchina di bande di bordu stessu.
U mantenimentu di a bordatrice di bordu o l'ispezione di a qualità di a macchinamacchina per bordarepò principià da i seguenti aspetti;
Verificate u dispusitivu pneumaticu per vede s'ellu risponde à i bisogni è aghjustà o rimpiazzà
U capu putente è a pressione deve esse aghjustatu in cunseguenza
Sceglite una testa di macchina termosaldatrice in plastica PVC adatta, per assicurà chì pò rende uniforme a pressione di a macchina termosaldatrice in plastica PVC, è u statu di salda è discendente hè stabile.
A pressione di u mecanismu deve esse aghjustatu arbitrariamente secondu i bisogni per risponde à i bisogni di diverse prufundità di saldatura.A testa hè flexibule è còmuda è furnuta cù doppie surgenti.Umacchina per bordarehà una forza di pedale ligera è righjunghji u standard di pressione.
A frequenza di umacchina per bordaredeve esse standard è stabile, è a freccia di oscillazione adopra u standard di l'industria internaziunale 13.68 MHz, 27.12 MHz, è 40.68 MHz bande di freccia.

hf1


Tempu di post: 25-oct-2021