A suluzione à a grande deviazione di i lati frontali è posteriori quandu a macchina di router CNC funziona

In u prucessu di pruduzzione persunalizata di u mobili, di solitu si trova chì e pusizioni di i solchi di fronte è posteriori sò inconsistenti dopu a trasfurmazioni cù uCNCroutermacchina, chì porta à a povira installazione di l'armarii chì facemu è u skew ùn hè micca standard.Chì causa questu?Analizemu:

In generale, ci sò parechje ragioni:

1. I coordinati di u travagliu ùn sò micca precisi.Questa hè a suluzione più cumuna: solu resettate e coordenate di u travagliu di l'assi X è Y diCNCroutermacchina, a condizione chì i cilindri diagonali è di pusizioni sò stati aghjustati, o ùn sò micca uguali à u tonu biancu.

2. U spindle offset hè incorrectu.Tagli inappropriati è altri offsets di spindle diCNCroutermacchinapruvucarà un misalignamentu.Di genere, ci hè un offset generale di tacche è pugni in questu casu.Quandu solu u latu frontale hè machined, i pusizioni di slotting è punching sò ancu sbagliati, piuttostu cà una semplice deviazione di machining pusitivu è negativu.Questu accade di solitu nantu à e macchine di taglio multi-prucessu.Soluzione: Aghjustate l'offset di u spindle, è perforate parechji fusi in sequenza in a listessa pusizione per determinà u valore di deviazione.

3. A diagonale ùn hè micca precisa.Hè senza dì chì e linee diagonali diCNCroutermacchinasò impurtanti per l'apertura di e linee.Se l'errore diagonale di a sega hè troppu grande, u pirtusu frontale è u groove frontale seranu assai precisi, è a deviazione di u pirtusu posteriore è u groove frontale serà più grande.Soluzione: Aghjustate a diagonale.L'errore diagonale di a grande piastra 1200 * 2400mm ùn hè micca più di 0.5mm.

4. Truvà a causa di i danni à u cilindru oliu.I cilindri di posizionamentu davanti è posteriore di uCNCroutermacchinaùn ponu micca formate un angolo inclusu di 90 gradi, è ùn ponu micca esse allinati quandu si mette a piastra.Sta situazione hà pocu effettu nant'à u prucessu unilaterale, ma hà un impattu fatale in u prucessu di turnover.Soluzione: Aghjustate u cilindru di posizionamentu.Pudete aduprà a linea recta di u spindle per pruvà chì u cilindru di pusizioni hè in linea.A premessa hè chì a diagonale deve esse regulata bè, altrimente serà bianca.

5. CNCroutermacchinaa liberazione hè troppu grande.Se l'errore hè troppu grande durante u funziunamentu di a macchina, hà ancu purtatu à a pusizione imprecisa di una sola fossa.Soluzione: Aghjustate u spaziu di u rack, u riduttore, è rimpiazzà u slider.

How to risolviri u prublema chì a deviazione machining di i lati davanti è daretu hè troppu grande quandu uCNCroutermacchinahè blanking, prima di tuttu, hè necessariu di truvà fora u mutivu di a deviazione eccessivu di machining di i lati davanti è daretu secondu u prublema attuale.


Tempu di Postu: Feb-25-2022